Gestió de la informació T2.
Javier Guallar
A20
Inici 7 maig 2012. Data límit
publicació bloc: 14 maig 2012
Exercici individual
Balanç de l’assignatura
La
darrera activitat per publicar al bloc és un exercici de balanç de l’assignatura
a títol individual.
1. Relació d’activitats publicades al bloc
Presenta una relació de les activitats fetes
al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:
N. Act.
|
Data pub.
|
Títol (en el seu cas)
|
URL
|
A0
|
14/05/2012
|
Exposició font x
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/03/a0.html
|
A1
|
12/02/2012
|
Servicios de la web social
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/02/activitat-1-0-false-21-18-pt-18-pt-0-0.html
|
A2
|
14/02/2012
|
Usos informació
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/02/activitat-2.html
|
A3
|
13/02/2012
|
Video Information/R/Evolution
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/02/activitat-3_20.html
|
A4
|
22/02/2012
|
Documentació dels productes comunicatius
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/02/activitat-4.html
|
A5
|
22/02/2012
|
Creative Commons Flickr
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/02/activitat-5_26.html
|
A6
|
21/03/2012
|
“Estratègies documentals a les agències de publicitat”
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/03/a6_21.html
|
A7
|
5/03/2012
|
Els reptes de la Llarga Cua: quan les notícies sensibles són eternes
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/03/actividad-7.html
|
A12
|
28/03/2012
|
Operadors de cerca
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/03/a12.html
|
A13
A14
|
11/04/2012
7/05/2012
|
Google Acadèmic
Delicious
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/04/a13.html
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/05/a14.html
|
A15
|
18/04/2012
|
Twitter
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/04/a15_17.html
|
A17
|
25/04/2012
|
|
|
A18
|
2/05/2012
|
Catàleg Biblioteca
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/05/a18.html
|
A19
|
9/05/2012
|
Bancs d’imatges
|
http://eskpate2012.blogspot.com.es/2012/05/19.html
|
A20
|
13/05/2012
|
Valoració de les activitats
|
Aquesta mateixa
|
2. Valoració
personal de les activitats (tant
les del bloc com les fetes a classe).
Algunes de les activitats que hem realitzat m'han aportat nous coneixements que encara no havia assolit, com Delicious que era una xarxa desconeguda per a mi. Per altra banda trobem els cercadors booleans, són difícils d'entendre però després d'haver seguit les classes segueixo sense entendre realment la seva necessitat per a fer una recerca, ja que sense ells també es poden trobar les metixes informacions. Les classes són interactives, però faltaria una mica més de responsabilitat per part de l'alumnat per escoltar al professor. Per últim dir que la pràctica menys necessària a sigut la de Twitter, ja que encara que els alumnes no la utilitzin d'un mode professional, conèixen com funciona. El que permet que no perdis cap coneixement de Gestió és la continuïtat a l'hora de fer exercicis al bloc.
Marina Gómez Fuentes
No hay comentarios:
Publicar un comentario